Секрети Google Adsense

Google Adsense Україна

10 секретів успішного Adsense заробітку

Якщи ви хочете дізнатися про успішний Google Adsense заробіток, то ви попали в правильне місце. Поки інші думають як підвищити рівень володіння даним продуктом, ви маєте можливість зробити це одразу після прочитання цього допису. Тут буде імпровізований Adsense форум де я буду розказувати про 10 успішних секретів та фішок роботи з даною програмою.

  1. Правила Google Adsense

    За жодних обставин не порушуйте правил Google Adsense.

  2. Адаптивні Adsense блоки

    Такі рекламні адаптивні блоки працюють краще на усіх сайтах.

  3. Видимість рекламних Adsense блоків

    Потрібно публікувати Adsense блоки там де люди їх побачать.

  4. Частота публікації контенту

    Заробітки від реклами напряму залежать від кількості контенту.

  5. Оптимізуйте ваш сайт

    Оптимізований сайт веде до збільшення Adsense прибутків.

  6. Видаліть інші рекламні прибутки

    Інші рекламні програми погано впливають на Adsense прибутки.

  7. Adsense ads.txt

    Необхідним є використання Adsense ads.txt

  8. Використовуйте найбільш популярні розміри блоків

    Рекомендується вокористовувати блоки популярних розмірів.

  9. Не робити сайт під Adsense

    Адмінам не рекоменудється робити сайт суто під Adsense

  10. Adsense експерименти

    Збільшення прибутків можливе завдяки використанню Adsense експериментів.

В коментарях ви зможете задати будь-які запитання по темі цього допису і я з радістю відповім на кожен з коментарів. Кінцевою метою цієї статті буде збільшення власних заробітків в Адсенс. Готові покращити власні знання в одному із багатьох продуктів Гугл? Тоді запрошую до прочитання допису “Фішки Гугл Адсенс”

Секрети заробітку на сайтах з Едсенс

10) Не порушувати жодних правил Гугл Адсенс

Я вже говорив про це в даній статті а ми знаходимось лише на її початку. Якщо ви є вебмайстром що має персональний блог або ж сайт, то дуже важливим є слідувати цим правилам та не порушувати їх. Ніколи та ні за яких обставин навіть не думайте клікати на власні рекламін блоки Едсенс. Також критично не рекомендується робити наступні дії з вашим сайтом.

  • Купувати трафік або кліки
  • Робити так щоб рекламні оголошення не були схожими на рекламу
  • Показувати відвідувачам лише рекламу без жодного контенту
  • Просити друзів клікати на вашому сайті
  • Розміщати рекламу Гугл Адсенс на невідповідних сайтах з забороненим контентом (гемблінг, сайти для дорослих, алкоголь, наркотики і тд)

9) Використовуйте адаптивні Адсенс блоки

Мною було зроблено декілька тестів та кожен з них показав що Google любить адаптивні сайти та рекламні блоки. За статистикою вони поводять себе краще аніж сайти з неадаптивним дизайном. Якщо ви маєте сайт з адаптивним дизайном то ви з легкістю можете замінити ваші блоки на Responsive Ads Units. Це означатиме що в залежності від місця на екрані, Едсенс буде вам показувати найбільш відповідні рекламні блоки (включно з розміром та типом). Найбільше це помітно на мобільних пристроях. Тут ви швидко помічаєте різницю в 300×250 та 320×50 на екрані вашого улюбленого Xiaomi, Самсунга чи Айфона.

8) Поміщайте рекламні блоки там де люди можуть їх бачити

Позиція рекламних блоків відіграє важливе значення в отриманні хороших заробітків. Якщо ви все правильно розмістите в себе на сайті, то з ймовірністю 99,9% ваші заробітки значно підвищаться. Звичайно ж є критичним мати рекламні блоки що розміщені на самому початку сторінки. Тобто там, куди відвідувач сайту попадає одразу після того як знайшов по вашому URL з видачі Google. А якщо ж розмістити реаламу в таких місцях немає, то рекомендую вставити декілька рекламних оголошень в тіло ваших дописів. Вставляти рекламу в сайдбар не рекомендую так як невелика кількість людей клікає по таким оголошенням.

7) Публікуйте контент більш частіше

Зважаючи на тип вашого сайту, ви можете публікувати контент більш частіше. Ідея такого поводження з контентом досить проста. Якщо ви публікуєте контент частіше чим ваші прямі конкуренти то відповідно до цього, отримуєте більше зацікавлених відвідувачів та кліків по вашим рекламним оголошенням. Це як два плюс два, навіть дитина це зрозуміє. Тому в разі коли маєте вільну хвилинку та натхнення, то не забувайте порадувати ваших читачів новим дописом.

6) Оптимізуйте сайт щоб він завантажувався швидше

Більш ніж адаптивні сайти, Гугл любить тільки мобільні адаптивні сайти. Як одна так і інша версія повинна завантажуватися максимально швидко та просто. Якщо ви маєте саме такий оптимізований та швидкий сайт то маєте усі шанси отримати набагто більше органічних відвідувачів. Які відповідно зроблять більше кліків по вашим рекламним Adsense оголошенням.

5) Видаліть інші рекламні програми

Рекомендую звернути особливу увагу на цю Едсенс фішку. Знаю що всім хочеться багато грошей щоб купувати собі та рідним усе необхідне. Як результат, багато людей встановлює на власні ресурси багато сторонніх рекламних програм. Але в разі якщо ви є партнером програми Гугл Адсенс то рекомендую видалити їх. По перше це оптимізує ваш сайт та змусить його завантажуватись набагато швидше. По друге це звільнить місце для більшої кількості Адсенс реклами. А це буде акумулювати більшу кількість кліків та збільшення онлайн заробітку. Хотілося б додати що велика кількість рекламних баннерів не гарантує збільшення заробітку. Тому притримууйтесь його навіть якщо користуєтесь якоюсь іншою програмою.

4) Використовуйте Adsense ads.txt

Захистити свій бренд та отримувати більше доходів від рекламодавців ви зможете якщо будете використовувати ads.txt. Стандарт Authorized Digital Sellers або ads.txt був розроблений організацією Interactive Advertising Bureau (IAB) для боротьби з шахрайством при алгоритмічному розміщенні реклами. Ви можете створювати власні файли ads.txt і перераховувати в них довірених продавців своїх товарів. Такі файли загальнодоступні. Їх можуть сканувати біржі, платформи продавців, а також інші покупці і незалежні постачальники.

3) Оптимальним варіантом є найбільш популярні розміри

При розміщенні рекламних блоків Едсенс рекомендує найбільш популярні розміри. Як правило це 728×90, 336×280, 300×250 та 300×600. Всі інші розміри матимуть менший попит від рекламодавців та не є такими фінансово вигідними. Рекомендую впевнитись що ваш сайт відображає як текстові та графічні рекламні блоки. Це призведе до того, що рекламодавці будуть буквально боротися за рекламні місця на вашому ресурсі. А це прямо зв’язане з ціною на один клік та розмірами ваших онлайн заробітків.

2) Не робити сайт під програму Адсенс

Реклама Гугл Адсенс використовує в роботі користувальницький досвід. Це пояснюється тим, що самий популярна пошукова система не буде показувати відвідувачам вашого сайту оголошення в яких відвідувачі на є зацікавлені. Звичайнож це не означає що ви повинні зфокусуватися на рекламних блоках. В першу чергу ви повинні бути сконцетровані та користувальницькому досівді та супер-якісному контенті. Адсенс це одинн із шляхів монетизації вашого контенту а не причина того, щоб ваш сайт існував. Згодні з цією думкою? Пишіть про ваші думки в коментарях.

1) Використання Адсенс Експериментів є гарною ідеєю

Одна з цікавих функцію цього рекламного продукту, є Adsense Experiments. Знайти пункт рекламні експерименти ви зможете якщо перейдети в Adsense акаунті в пудпункт Мої рекламні оголошення. Використовуючи дану вирисну функцію ви зможете перевірити які розміри оголошень користуються більшою популярністю у ваших відвідувачів. Окрім цього ви зможете поміняти безліч інших дизайнерських функцій у вашій рекламі. Серед найбільш корисних фішок, є зміна кольорів, рекламних меж та деякі інші корисні функції.

Facebook Comments
Секрети Google Adsense
Догори